Kiedy plany mieszkaniowe zaczynają rozkwitać wraz z wiosennymi promieniami słońca, marka Nieruchomosci-online.pl pojawi się, już po raz drugi w tym roku, na ekranach telewizorów, smartfonów i komputerów, ale też w odbiornikach radiowych w szerokiej, ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Przez dwa miesiące, od 1 kwietnia do 31 maja 2024 roku, będziemy docierać do milionów osób, zapraszając do wspólnych poszukiwań mieszkań, domów czy działek.
Intensywnie i skutecznie wraz z wiosennym ożywieniem rynku
Wiosna to czas, kiedy wzrasta zainteresowanie ofertami na rynku nieruchomości. Wśród poszukujących widać coraz większe ożywienie, które skutkuje wzrostem ruchu i liczby kontaktów z ogłoszeniodawcami. To doskonały czas na działania promocyjne.
14 stacji telewizyjnych, 3 stacje radiowe, YouTube, TikTok oraz Facebook wraz z Instagramem – tu nas zobaczysz lub usłyszysz od 1 kwietnia do 31 maja 2024 roku. W ciągu dwóch pełnych miesięcy spoty reklamowe portalu będą emitowane wielotorowo w najpopularniejszych kanałach dotarcia, aby budować jak największą częstotliwość styku odbiorcy z reklamą i większą zapamiętywalność marki.
– Wraz z nadejściem wiosny intensyfikujemy działania reklamowe, kiedy najwięcej poszukujących przegląda ogłoszenia nieruchomości, szczególnie podczas Wielkanocy i majowych długich weekendów. To dokładnie zaplanowana szeroka kampania skierowana do osób w wieku 30+, z dopasowanej pod rynek nieruchomości grupy docelowej osób z odpowiednim dochodem. Wszystko po to, aby skierować na ogłoszenia prezentowane na portalu jak najwięcej osób poszukujących nowego mieszkania, domu czy działki, czy to z rządowym programem wsparcia, czy bez niego, ale już przy bardziej dostępnych kredytach tradycyjnych i stabilniejszej polityce kredytowej – tłumaczy Alicja Palińska, brand manager portalu.
Zobacz spot:
Na kanapie czy w aucie z Nieruchomosci-online.pl
Rozpoczynamy kampanią w telewizji już 1 kwietnia 2024 r., czyli w Poniedziałek Wielkanocny, kiedy wygodnie zasiadamy przed telewizorem, również chętnie zerkając w telefon w poszukiwaniu nowego lokum. Wybraliśmy najpopularniejsze w Polsce stacje telewizyjne jak TVN i Polsat, co pozwoli nam uzyskać dotarcie do ok. kilkunastu milionów osób.
Przez cały kwiecień i maj będziemy zapraszać do relaksu przy filmowych MegaHitach w Polsacie czy do wspólnych emocji podczas Serwisu Sportowego po Faktach i Wydarzeniach. Emocji nie brakuje także w serwisach informacyjnych czy telewizji codziennej, zatem TVN 24 i TTV również znalazły się na naszej liście programów. Do męskiej publiczności dotrzemy poprzez sponsoring programów w TVN Turbo, a do damskiej dzięki TVN Style. Nie zabrakło również stacji rozrywkowych i lifestylowych, takich jak Comedy Central, HGTV, TLC, Travel Chanel czy National Geographic.
Każdą stację, program czy porę emisji wybieramy tak, aby precyzyjnie docierać z reklamą do grup docelowych.
Święta Wielkanocne czy długie weekendy majowe sprzyjają podróżom samochodem. Dlatego przez 3 tygodnie będziemy intensywnie promować się w radiu, towarzysząc ok. 12 milionom Polaków słuchających codziennie radia w aucie, w biurze i w domu.
Ze stacji radiowych wybraliśmy te najczęściej słuchane według najnowszych rankingów popularności w naszej grupie docelowej, czyli przyszłych klientów rynku nieruchomości, których profil wybraliśmy ze względu na wiek czy wysokość zarobków. Aby usłyszeć spoty sponsoringowe portalu, włączcie Radio ZET, TOK FM lub Meloradio.
W śmigus-dyngus zalewamy internet pomarańczowym domkiem
Szukasz mieszkania, domu, działki? U nas znajdziesz! Tak rozpoczynamy kampanię internetową od Poniedziałku Wielkanocnego, czyli śmigusa-dyngusa, kiedy aktywność poszukujących sięga zenitu. To jeden z najbardziej ruchliwych dni na portalu w ciągu roku, podobnie jak drugi dzień świąt Bożego Narodzenia, święto Trzech Króli czy majówka. W dni wolne od pracy z większą chęcią sięgamy po telefon i przemierzamy strony z ogłoszeniami w poszukiwaniu tej jedynej nieruchomości.
– Będziemy promować się za pomocą spotów reklamowych emitowanych tam, gdzie Polacy spędzają czas wolny, czyli w social mediach. YouTube czy TikTok, który skradł serca swoimi krótkimi treściami wideo, a także wciąż popularny Facebook czy Instagram, szczególnie wśród starszej grupy odbiorców, są na naszej liście MUST HAVE. Kanały te dają możliwość dotarcia do milionów osób z większą częstotliwością niż inne media, takie jak TV czy radio. Plan kampanii zakłada dotarcie z reklamą do wielu milionów przeglądających treści wideo w internecie – wymienia Alicja Palińska, która odpowiada za kampanię portalu.
Robimy to, ponieważ naszą ambicją jest to, aby być pierwszym wyborem dla poszukujących nieruchomości, ale też dbamy o wysoką efektywność dla ogłoszeniodawców wystawiających swoje oferty na portalu – podsumowuje Alicja Palińska.
I kwartał 2024 roku w pozytywnych nastrojach
Pozytywne nastroje wśród klientów rynku nieruchomości utrzymują się na wysokim poziomie od stycznia 2024 roku. Poziom zainteresowania nabycia nieruchomości w I kwartale 2024, mierzony liczbą kontaktów zainteresowanych z ogłoszeniodawcami, jest na porównywalnym poziomie jak w czasie startu programu Bezpieczny Kredyt 2% w lipcu 2023 roku i wyższy niż w analogicznym okresie w poprzednim roku.
– To pozwala nam zakładać, że zainteresowanie nieruchomościami utrzyma się w 2024 roku na dość wysokim poziomie. Z większą pewnością planujemy kolejne kampanie reklamowe, wierząc, że rynek powoli stabilizuje się po wcześniejszych turbulencjach. W stałych kampaniach, nie tylko brandowych, które budują świadomość marki, lecz także efektywnościowych i remarketingowych, przyciągamy klientów na nowe ogłoszenia lub przypominamy o wyświetlonych już ogłoszeniach, które przykuły uwagę.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.