
Od Wielkanocy do końca majówki, przez ponad 3 tygodnie będziemy intensywnie promować markę Nieruchomosci-online.pl w największych stacjach telewizyjnych. Przekaz reklamowy będzie wzmacniać rozbudowana kampania w social mediach. W wiosennej odsłonie pokazujemy kolejne historie, które prowadzą do poszukiwania nowej lokalizacji i przestrzeni dającej więcej niezależności, swobody lub spokoju i wytchnienia.
Wiosenne poszukiwania czas zacząć
Już od 17 kwietnia 2025 roku rozpoczynamy emisję spotów promujących portal Nieruchomosci-online.pl w telewizji. Przez ponad 3 tygodnie, do końca majówki, będziemy emitować billboardy sponsorskie przy najpopularniejszych programach w TVN, Polsacie, TVP 1 i TVP 2 w najgorętszym czasie antenowym.
Podczas tworzenia planu emisji postawiliśmy na intensywność w najwyższej efektywności. Marka portalu będzie obecna przy wieczornej Prognozie pogody i Sporcie przy Faktach w TVN i Wydarzeniach w Polsacie oraz porannych wydaniach Dzień dobry TVN czy Pytaniu na śniadanie w TVP. Nie zabraknie nas przy topowych programach rozrywkowych i serialach, takich jak „Na wspólnej”, „Pierwsza miłość”, „Kuchenne rewolucje” i „Detektywi” czy „Koło fortuny” lub „Postaw na milion”.
Zapraszamy również do wspólnych seansów przy takich hitach jak: „Whitney Houston: I Wanna Dance with Somebody”, „Asterix i Obelix” lub „Książę w Nowym Jorku”. Na naszej liście programów nie zabrakło filmów przygodowych i kina akcji, takich jak „Gliniarz z Beverly Hills”, „Robin Hood”, „Bad Boys” albo „Terminator”, „Bez litości” czy „Transporter”.
Dla nasilenia przekazu – oprócz największych stacji – będziemy również obecni w innych, dodatkowych znanych i lubianych stacjach, takich jak TVN24, TVN Style, TTV, TVN Turbo, Puls, Comedy Central, Paramount, National Geographic Network, Travel Channel, Disnay Channel, itp.
Kampania na przełomie kwietnia i maja to tylko część działań reklamowych zaplanowanych na 2025 rok, które zakładają 12 miesięczną obecność w telewizji z intensyfikacją zimą, wiosną i jesienią.
– Wielkanoc i majówka to czas, kiedy telewizja często towarzyszy odpoczynkowi w rodzinnym gronie. Wówczas przed telewizorem zasiadają miliony polskich, wielopokoleniowych rodzin, do których chcemy dotrzeć z przekazem reklamowym. To jedna z trzech odsłon kampanii w ciągu roku, kiedy opanowujemy telewizję i internet. Ale nie ilość, a jakość się liczy dla nas najbardziej. Jako marka dokładnie wybieramy czas antenowy wtedy, kiedy najwięcej osób aktywnie interesuje się nowym lokum – tłumaczy Alicja Palińska, brand manager portalu.

fot. Kampania wiosenna Nieruchomosci-online.pl/ Poszukiwania większej przestrzeni i swobody w spocie reklamowym
Ile osób, tyle powodów do zmian
Celem wiosennej kampanii jest dalsze budowanie świadomości marki poprzez prezentowanie licznych, indywidualnych historii osób, które spełniają swoje realne potrzeby mieszkaniowe lub realizują cele życiowe.
Powodów do zmiany miejsca zamieszkania – które obserwujemy wśród osób poszukujących nieruchomości na portalu – jest wiele. W tym sezonie bliżej przyglądamy się poszukiwaniom młodej, samotnej matki, która szuka dla siebie i swojej córki niezależnego kąta, najchętniej w centrum; kochającego naturę introwertyka pragnącego znaleźć urokliwą działkę na uboczu oraz rowerowego freaka, który marzy o swobodnej przestrzeni do treningów, czy to w nowym domu na trenażerze czy na świeżym powietrzu na obrzeżach miasta.
Codzienne rozterki i potrzeby życiowe determinują jedne z najważniejszych zmian – znalezienie nowej przestrzeni i zmianę lokalizacji. Od momentu podjęcia decyzji o zmianie i rozpoczęcia poszukiwań aż do znalezienia swojego nowego, odpowiadającego potrzebom miejsca na ziemi portal – Nieruchomosci-online.pl towarzyszy w tym procesie, o czym będziemy komunikować także w kampaniach w internecie. Na Instagramie, Facebooku czy TikToku będziemy łapać uwagę odbiorców przez krótkie, chwytliwe spoty, które będą zachęcać do poszukiwań na naszym portalu.

fot. Nieruchomosci-online.pl / Produkcja spotów reklamowych do kampanii wiosennej.

fot. Nieruchomosci-online.pl / Produkcja spotów reklamowych do kampanii wiosennej.

fot. Nieruchomosci-online.pl / Produkcja spotów reklamowych do kampanii wiosennej.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.