Grudzień i styczeń to wyjątkowy czas w nieruchomościach, kiedy serca poszukujących rozgrzewają nowe plany mieszkaniowe. Dlatego ponownie wkraczamy do największych stacji telewizyjnych i radiowych, a także do nowych kanałów, takich jak Player.pl czy Spotify, aby zachęcić nowe osoby do poszukiwań na naszym portalu.
Już od 26 grudnia 2022 r. do końca stycznia 2023 r. realizujemy ogólnopolską kampanię telewizyjną i radiową wspartą działaniami digitalowymi, by trafić do szerokiego grona poszukujących nieruchomości. Początek roku to najgorętszy czas w nieruchomościach, kiedy serca poszukujących są rozgrzewane przez nowe plany mieszkaniowe.
Podczas świąteczno-zimowego odpoczynku Polacy chętniej przeglądają oferty w internecie i snują swoje plany mieszkaniowe, czego dowodem są rok rocznie rosnące słupki odwiedzin portalu Nieruchomosci-online.pl właśnie w tym okresie.
Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl: — Za nami cały rok intensywnej pracy nad promocją portalu. Działania reklamowe w telewizji i radio, jak również stała pozycja na najwięcej fraz w TOP 3, TOP 10 i TOP 50 w Google przynoszą satysfakcjonujące efekty — choć poszukujących jest mniej niż w 2021 roku, w 2022 roku portal Nieruchomosci-online.pl notował średnio co miesiąc odwiedziny prawie 3 miliony użytkowników. W 2023 rok również wchodzimy z przytupem. Od 26 grudnia 2022 r., czyli tuż po świętach ponownie będziemy obecni w telewizji — w sieci stacji TVN, w najpopularniejszych stacjach radiowych, a także w nowych kanałach, takich jak Spotify czy Player.pl. To dokładnie zaplanowana szeroka kampania skierowaną do osób w wieku 30+, z dopasowanej pod rynek nieruchomości grupy docelowej osób z odpowiednim dochodem. Wszystko po to, aby skierować na ogłoszenia prezentowane na portalu jak najwięcej osób poszukujących nowego mieszkania, domu czy działki.
Rozgrzewamy serca poszukujących
Grudzień i styczeń w telewizji to kampania sponsorska w TVN i stacjach tej sieci, której zasięg szacowany jest na ok. 5 mln osób potencjalnie zainteresowanych rynkiem nieruchomości. Przede wszystkim pojawimy się przy Sporcie i Pogodzie tuż po Faktach — w najgorętszym czasie antenowym — najczęściej towarzysząc przy relacjach sportowych z Pucharu Świata w skokach narciarskich 2022/23. Towarzyszyć będziemy także widzom Dzień Dobry TVN i Kuchennych Rewolucji, czy serwisów informacyjnych w TVN 24. Leniwy świąteczno-noworoczny okres to także czas kina familijnego i hitów na TVN, TVN 7 i Paramount Channel. Aby dotrzeć jak najbardziej precyzyjnie do dobranej grupy docelowej, marka Nieruchomosci-online.pl pojawiać się będzie przy programach związanych z nieruchomościami w kanałach HGTV i DOMO+.
W drodze do pracy, na świąteczne wyjazdy czy ferie towarzyszyć będziemy słuchaczom ogólnopolskich stacji z sieci radia ZET (RadioZET, Antyradio, Meloradio, Chillizet) oraz w radiu RMF FM. Kampanię w sieci ZET usłyszy ok. 4 mln osób, natomiast obecność w stacji RMF — najpopularniejszego radia w Polsce — daje możliwość dotarcia do ok. 8 mln osób.
Wielbiciele muzyki czy podcastów usłyszą nasz spot także na platformie Spotify. Spot wideo pojawi się także przy treściach wideo na stronach internetowych sieci Discovery (TVN). To przede wszystkim filmy, programy czy seriale na platformie Player.pl, ale także strony serwisów informacyjnych, tj. TVN24.pl, tvnmeteo.pl czy eurosport.
Znaleźć mieszkania na miarę z pośrednikiem nieruchomości
Chcąc promować korzystanie z profesjonalnych usług na rynku nieruchomości, jako sponsor programu zapraszamy do oglądania nowego sezonu „Mieszkanie na miarę” w stacjach TVN (TVN, TVN Style, TVN 7), który będzie emitowany od grudnia br. do marca 2023 r.
W programie doświadczony agent nieruchomości Maciej Mindak, który od lat prowadzi także program „House Hunters: Poszukiwacze domów” oraz pomysłowa architektka Agnieszka Musiał pomogą uczestnikom znaleźć i urządzić wybrane „cztery kąty” w ramach ustalonego budżetu. Historie uczestników to inspiracja dla tych, którzy chcą znaleźć dopasowaną do siebie przestrzeń z pomocą ekspertów. Nam zależy na tym, aby swoje poszukiwania skierowali na portal Nieruchomosci-online.pl — najlepszą przestrzeń do znalezienia dopasowanej nieruchomości, bez reklam i rozpraszaczy uwagi.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.