Rola wyszukiwań z dokładną lokalizacją rośnie. Z nieustannie gromadzonych przez portal Nieruchomosci-online.pl danych o strukturze źródeł ruchu i ich specyfice wynika, że wzrost ruchu z wyszukiwarki Google z zapytań zawierających nazwę ulicy wyniósł aż 327%*!
Jeśli w Twoich ogłoszeniach brakuje informacji o tym, przy jakiej ulicy znajduje się nieruchomość, Ci poszukujący nigdy nie trafią na Twoje ogłoszenia na listach.
Zwiększoną koncentrację na konkretnych lokalizacjach potwierdzają także dane dotyczące zachowania poszukujących w samym portalu.
Dodatkowym argumentem niech będzie także to, że jeśli nie podasz nazwy ulicy, nie trafią do Ciebie poszukujący korzystający z dostępnego w Nieruchomosci-online.pl wyszukiwania ofert na mapie.
A wśród nich może być ten jeden właściwy poszukujący.
Udostępnianiem szczegółowej lokalizacji możesz sterować w programach do eksportu ofert. Na przykład Galactica Virgo daje możliwość ustawienia publikacji ulicy:
- indywidualnie dla każdej oferty,
- domyślnie dla wszystkich ofert biura/oddziału,
- domyślnie dla wszystkich ofert obsługiwanych na wyłączność.
Jeśli w Twoim programie do eksportu ofert nie masz takich możliwości, zawsze możesz dodać informację o ulicy (i/lub dokładną lokalizację na mapie), edytując ogłoszenie bezpośrednio w swoim koncie biura lub Koncie Agenta w Nieruchomosci-online.pl.
*Porównanie danych z Google Analytics portalu Nieruchomosci-online.pl, styczeń 2021 do stycznia 2020.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.